Grupp för en dag

Grupp för en dag är något som är nytt för Alléskolan och är ett första försiktigt steg för grundskoleelever att möta Alléskolan.

Varje program kommer att ta emot 5-15 elever under två till tre timmar vid minst två tillfällen, märker vi att något program snabbt blir fullt kan vi erbjuda flera dagar.

Upplägg för dagen i korthet

Era elever kommer under några timmar att möta lärare och några elever som berättar om programmet och skolan. Vi kommer även att göra någon uppgift kopplad till programmet. Vi avsluta med en rundvandring på skolan och om det passar i tiden går vi tillsammans till matsalen och äter lunch.

Om lärare, studie- och yrkesvägledare eller annan personal önskar medverka under dagar är ni varmt välkomna.

Bokning

Kontakta någon av våra studie- och yrkesvägledare eller använd formuläret nedan för bokning.

Har du frågor?

Använd formuläret nedan eller kontakta Nadine Randle, kommunikatör på 0582-35 536 eller nadine.randle@alleskolan.eu